2011. december 4., vasárnap

2. fejezet-

Bocsánat hogy ilyen hamar itt vagyok a 2. résszel,de megjött az ihletem.Jó olvasást hozzá! XD




                                                      ( Renesmee )






Jacobbal azóta sem találkoztam,mivel elköltöztek az apjával nem is tudom miért.4 hónap telt már el.Se egy telefon,se egy e-mail vagy sms.Bevallom,nagyon hiányzott nekem Jake.Alig ismertük egymást,mégis olyan volt mintha már ezer éve barátok lennénk.Megkíséreltem egy hívást Jake-hez,de szokás szerint ki volt kapcsolva a mobilja.
Reggel anya keltett azzal a mondattal hogy siessek mert lekéssük a gépet.Persze hogy semmit nem értettem az egészből.Milyen gépet?Minden esetre gyorsan magamra kaptam egy pólót meg a kedvenc miniszoknyámat és lementem a földszintre.




A lépcsőnél 4 bőröndöt láttam telepakolva.
-Anya,hova megyünk?-néztem rá furcsán.
-Ez lesz a szülinapi ajándékod.Boldog szülinapot kincsem.-csak most jöttem rá hogy ma van a szülinapom.De vajon hova megyünk 4 bőrönddel?Anyáék semmit nem mondtak nekem csak hogy ez lesz a szülinapi ajándékom.Aztán elindultunk,én szokás szerint hátul ültem a kocsiban.Csak most jövök rá hogy még sosem ültem repülőn és mindig is féltem tőle.
Amikor a reptérre értünk a szívem egyre hevesebben vert.Hát mégiscsak repülővel megyünk.Nyugtattam magam hogy nem lehet semmi baj sem.Megnéztem a jegyemet és láttam hogy a Karib-szigetekre szól.Mindig is el akartam jutni oda.De sosem gondoltam volna hogy el is fogok.Felültünk a gépre,középtájt kaptunk helyet.Egész nagy repülő volt.Az egész utat végigaludtam,és végül odaértünk.Nem is tudom mennyit utazhattunk.Mikor leszálltunk a gépről,csodálatos látvány tárult elénk.Pálmafák,óceán,szigetek és kis hegyek.Szigetenként kb. 2 ház volt és így mi is kaptunk egy szomszédot.Ráadásul valami fiúk laktak ott,akik állandó lakók voltak.
-Ez szuper.Nagyon köszönöm.-átöleltem őket egyszerre.Nagyon örültem hogy végre ide is eljuthattam.Este felé pár lány nevetésére lettem figyelmes és kimentem a házból oda hozzájuk.Bemutatkoztam nekik és ők is nekem.Három lány volt.Jessica-nak hívták az egyiket,a másikat Vanessa-nak,a harmadikat pedig Nicki-nek.Az egész estét együtt töltöttük.Reggel korán ébredtem hogy lemehessek egyet fürödni a partra.Láttam hogy azok a fiúk már lent voltak és a vízben labdáztak.Az egyik fiú nagyon ismerős volt nekem.Amikor megfordult,csak akkor láttam hogy az Jacob!!!!!!!
-Jake!.kiabáltam neki mire idefutott és átölelt.
-Nessie.Hát te hogy kerülsz ide?-látszott rajta hogy örül nekem.
-Nyaralni jöttünk ide,te pedig úgy látom ide költöztél igaz?
-Igen..-elmosolyodott.-Bocsánat hogy nem szóltam semmit hogy elmegyek de nagyon hirtelen jött az egész..
-Semmi baj.-megsimogattam az arcát.




                                                             ( Jacob )






El sem hiszem hogy itt van.Nagyon örültem neki.Az egész délelőttöt együtt töltöttük.Bementünk az esőerdőbe és jól eláztunk,utána fürödtünk az óceánban.
-És meddig maradtok?-kérdeztem hirtelen.
-2 hétig.-elmosolyodott.2 hét az végülis nem is olyan rossz.
-Jake...figyelj,nem nagyon barátkozhatunk.-kezdte mondani.
-De miért nem? -csodálkoztam hogy ezt mondja.Vajon velem van baja?
-Miattam nem..vagyis apám miatt.Tudod,nem nagyon bírja a pofádat.-elnevette magát és erre én is.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése