2011. november 27., vasárnap

Alkonyat 4.- Hajnalhasadás

Hali mindenki!


  • Én nem vagyok egy nagyon-nagy Alkonyat fan,vagyis régebben az voltam de már nem nagyon vagyok csak megfogott engem Renesmee és Jacob.Pont egy héttel ezelőtt voltam moziban mert úgy gondoltam azért ezt a 4. részt meg kell néznem annak ellenére,hogy már nem vagyok annyira oda érte.Úgy ültem be a filmre,hogy biztos jókat fogok majd röhögni és igazam is lett.Nem csalódtam a filmben.Nagyon is tetszett,igaz hogy én voltam az egyetlen aki végig röhögte az egészet.Már várom a folytatást.Azért kezdtem el a blogot,mert mint már mondtam megfogott Jacob és Renesmee története.Remélem nektek is tetszeni fognak a történeteim,próbálom minél hamarabb hozni az első fejezetet.
          xoxo Daisy^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése